WordPress

wordpress

Mi is a wordpress?

A WordPress egy ingyenes, nyílt forráskódú weboldal motor. Egy keretrendszer, mely (php és mysql alapú) weboldalak, blogok létrehozására alkalmas.

Mikor jó választás a WordPress?

  • Ha blogger vagy és kis költségvetésből indulnál neki a cikkeid publikálásának.
  • Ha kisvállalkozó vagy és szeretnél egy egyszerű informatív megjelenést a cégednek.
  • Ha vállalkozóként eleged van abból, hogy a programozóra mindig sokat kell várni, hogy az újabb fejlesztések megjelenhessenek a weboldaladon.
  • Ha eleged van a több százezres akár milliós fejlesztői számlákból.
  • Ha egy kis költségvetésű, de minden tekintetben használható, modern weboldalt szeretnél – ami felett te tudod a kontrollt gyakorolni és nem vagy senkire sem utalva.
  • Ha olyan weboldalt szeretnél, mely keresőoptimalizása gördülékeny, mert sok része támogatja a seo folyamatit.

Én is megtudom csinálni egyedül a WordPress weboldalam?

A válasz egyszerre igen és nem !

Igen a wordpress valóban ingyenes, viszonylag egyszerű a telepítése és a használata, de ez sajnos nem igaz minden esetben.

Amennyiben átlagos felhasználó szintű ismereteid vannak az informatika világában, akkor bizonyos helyzetekben sajnos el fogsz akadni a használatával.

Angol nyelven sok súgó és videó elérhető hozzá, de magyar nyelven ingyenesen és rendszerbe foglalva nem biztos, hogy mindenben megoldja a problémáid.

Telepítés: kezdőként csak olyan tárhelyre telepítsd a wordpress rendszert, amelyikre már amúgy is jelölik, hogy fenn van – és csak pár kattintás a te fiókodba is telepíteni a szerveren belül. Ilyen például a tarhely.eu.

Használat: telepítés után egy úgynevezett admin felületen keresztül éred el a vezérlőpultot, amin van bőven gomb – funkció. Kezdőként eltart egy jó ideig,míg megtanulod, hogy mi – mire való. (de sajnos ezt ki kell izzadni)

 

Sablon kiválasztása: tudom, hogy te is csili – vili weboldalról álmodsz és meg is oldható wordpressel de kezdőként a legegyszerűbb sablonokkal kezd! A sablonok a weboldal előre kialakított arculatai, melyeken cserélgeted a képeket, írod a tartalmat és majdnem olyan klassz lesz mint az eredeti .

Bővítmények -pluginok: a wordpress alap programja további egységekkel bővíthető, annak függvényében – hogy milyen funkciókra van szükséged a weboldaladon.

Ezekből a pluginokból kezdőként maximum 4-5 darabnál többet ne tegyél fel, mert össze akadhatnak, vagy csak lassíthatják a weboldal működését.

Nézd meg (mentorom), Szilágyi Balázs videóját – bemutatja egy wordpress honlap készítését lépésről lépésre:

Balázs specialitása, hogy videói mindig kezdőknek készülnek -így ha szívesen beleásnád magad a wordpress rejtelmeibe -itt a folytatás:

Ingyenes weboldal

ingyenes weboldal
Létezik egyáltalán ingyenes weboldal vagy ez csak kacsa?

Igen, ingyenes weboldal valóban létezik. Vannak a piacon ugyanis olyan szolgáltatók, melyek látszólag a te érdekeidet képviselve, ingyen biztosítanak számodra a weboldal létrehozásához mindent eszközt. A háttérben az szokott megbújni, hogy az általad generált tartalom fog látogatókat – forgalmat hozni a “weboldaladra”, melyből profitálni kiszámíthatóan az üzemeltető cég fog – de a hogyan-ról később.

Nézzük meg gyorsan, mi is kell egy weboldalhoz?

  1. Szükségünk lesz egy domain névre (ez gyakorlatilag a címe – elérhetősége az oldalnak)
  2. Kell egy tárhely (az a számítógép szerver, ahol a weboldal fájljait tároljuk)
  3. Szükséges eldönteni, hogy milyen weboldal motort alkalmazunk a honlap tartalommal való feltöltéséhez és üzemeltetéséhez (Ez gyakorlatilag egy keretrendszer, melyet többféle programnyelven írhattak )
  4. Weblap fejlesztői munka az elinduláshoz(Egyedi fejlesztésű oldalakhoz szakember szükséges, aki több programnyelv alkalmazásával leprogramozza az igényeinknek megfelelő weblap motort )
  5. Weblap fejlesztői munka szükséges általában minden tartalom feltöltéshez, karbantartáshoz és további fejlesztésekhez is.
  6. 0 ft-tól akár több millió forintba is kerülhetnek összességében a fentiek, melyek több mindentől függenek.

Vizsgáljuk csak meg jobban, hogy egy ingyenes weboldal szolgáltatónál milyen érdekeid sérülhetnek?

  1. Ingyenes domain név biztosítása: ez esetben nincs teljesen szabad kezed a választásban. Egy vagy több domain név aldomainjaként tudsz csak majd regisztrálni. Például, ha az üzemeltető a bussines.hu oldalon fut, akkor a tiéd úgy hangozhat például, hogy mobilalkatresz.bussines.hu . A domain tulajdonjoga nem lesz a tiéd, nem viheted sehová!
  2. Ingyen tárhely: a weboldal üzemeltetője határozza meg, hogy milyen paraméterű tárhelyet használhatsz. Gyakran nincs alternatíva. Mivel a vállalkozások sokszor kinövik az induláskor létrehozott tárhelyet, ezért megpecsételheti a weblap további sorsát ez is – mivel nem viheted sehová a domaint – nem a tiéd!
  3. ingyen weboldal motor: az ilyen oldalak kész keretrendszerrel, kinézet sablonokkal rendelkeznek. Saját egyedi igényeid szerint tovább nem fejleszthetőek. Korlátaik ott érnek véget, ahová addig építették.
  4. Fejlesztői munka: a keretrendszer használata nem igényel fejlesztői munkát, csupán a te idődet,hogy megtanuld használni felhasználó szinten a programot. Ezt úgy kell elképzelni, mintha egy komplex szöveg és képszerkesztő program keverékéhez hasonló programot kezelnél. Nem bonyolult, mégis egy rutintalan felhasználónak hosszú hetekbe telhet, mire elkészül az ingyenes weboldala.
  5. Hirdetések: a legdurvább azonban, amiért ez nem a te üzleted, hogy az ingyenes weboldal felületének nem rendelkezel a 100 %-val. Az üzemeltető ugyanis hirdetéseket jelentet meg itt – ott fej – láblécben, az oldalsávban stb. Ezeket nem tudod kikapcsolni és a témájukra sincs semmilyen ráhatásod. Képzeld csak, mikor az új mobil telefon webshop – od oldalain társkereső hirdetések jelennek meg – mennyire komoly 🙂

Összefoglalva: Akkor hozz létre csak ingyenes weboldalt, ha nem kár érte. Rövid távú céljaidat kielégítően kiszolgálja. Hosszú távú üzleti vállalkozást semmi esetre se ilyen platformon generálj!

Van más megoldás?

Megoldás a saját tulajdonú domain, a saját tárhely alatt futtatott ingyenes keretrendszerek használata. Ezek költsége éves szinten 5-25 ezer ft között mozog. Ilyenek például :

Személy szerint a wordpress keretrendszert használom főleg, mivel talán az egyik legismertebb és legjobban támogatott keretrendszer ami elérhető a piacon.

Itt olvashatsz a Wordperss rendszer előnyiről és használatának kezdeti lépéseiről!

Demeter Miklós Seo Szakember

Üdvözöllek! Demeter Miklós Seo szakember vagyok.

A hazai piacon dolgozom keresőoptimalizálási szakemberként. 1991 óta vagyok vállalkozó, a legkülönfélébb területeken. Üzemeltettem lőteret, vagyonvédelmi vállalkozást – voltam pénzügyi tanácsadó, mlm hálózatépítő, relax nyelviskola tulajdonos és sok minden más.

2018 – óta foglalkozom seo-val, azaz keresőoptimalizálással.

Miért lettem Seo Szakember?

  • Digitális nomádok életvitele vonzott. Mit is jelen ez? Egy laptop, egy mobiltelefon és internet segítségével bárhonnan tudok dolgozni – így sokkal több időt tölthetek a szeretteimmel és utazhatok bármerre a világban. A munkám nem helyhez kötött ezáltal.
  • Saját bőrömön tapasztaltam meg, hogy milyen marketing tudás és szakember segítsége nélkül bukdácsolni a piacon majd teljesen elvérezni. Ezért érdekelt, a HOGYAN LEHET VALAMI JÓL CSINÁLNI! Ezalatt azt értem, hogy – hogy lehetsz jó szakember, lehet kíváló a terméked vagy szolgáltatásod – ha nem tudod, hogyan találjon rád a piacod – valamint ez a folyamat, hogyan legyen kiszámítható, tervezhető?

Seo Szakemberként Mit tehetek érted?

  • Összefoglalva új érdeklődőket szállítok a google keresőből a weboldaladra, nem elhanyagolható, hogy mindezt hirdetési költségek nélkül!
  • seo elemzést készítek a weboldaladról
  • Seo tanácsadás, személyes vagy online konzultáció
  • egyszeri vagy havi rendszeres seo –keresőoptimalizálási szolgáltatást nyújtok
  • seo szövegírási, tartalomfejlesztési szolgáltatás
  • Kulcsszó keresés (” kulcsszókutatás “)
  • új wordpress weboldal felépítése seo stratégia szerint, akár divi sablonnal.
  • Kívülállóként objektív vélemény mondok a vállalkozásodról / vállalkozói ötletedről – vagyis hideget meleget egyaránt megkapod garantáltan.

Pontosan nem érted,hogy mi az a seo vagy keresőoptimalizálás? És nem is érdekel?

  • de azt érted,hogy sok sok érdeklődő jön a weboldaladra?
  • és azt is érted, hogy ez bevételnövekedést jelent számodra ?
  • és azt is, ha jó vagy a szakmádban és a weboldalad jól tud értékesítési folyamatokat automatizálni akkor ez megsokszorozhatja az eddigi bevételeidet?

Akkor csak egy elhatározás szükséges, hogy megéled-e ezt a változást?

Tárhely szolgáltató választás

tathely.eu_tarhelyszolgáltatás

[Helyezd biztonságos alapokra a weboldalad!

Sokan követik el hibaként egy weboldal indításakor például, hogy a tárhely szolgáltató választásáról kizárólag az ár függvényében döntenek. Arra gondolnak, hogy ez csak egy technikai kérdés -mindegyik szolgáltató nagyjából ugyanazt nyújtja maximum a tárhely gigabájtjaiban van eltérés. Van aki ingyen adja,van aki sok sok pénzért. A domain név keresés utánMost akkor hogyan válasszak?

Milyen szempontok alapján válasszak tárhely szolgáltatót és csomagot?

 

  1. Felejtsd el az ingyenes tárhely szolgáltatókat! Nem a te weboldalad kerül itt a fókuszba – az üzemeltető használja a saját céljaira,hogy te tartalmakat osztasz meg. Nem rendelkezel szabadon szinte semmi felett – olyan mintha a szomszéd telkére építenéd a házadat.
  2. Igen, van költsége! Kalkuláld bele a stabil, megbízható tárhely szolgáltatást a vállalkozásod költségeibe. Nagyjából az online bevételeid 1-5 % – ával tervezheted.
  3. Nem a Gigabájt a lényeg! Lehetőséged van a nagyobb méretű például képtartalmaidat átméretezni egész kicsire valamint a videó tartalmaidat a nagy megosztó portálokon megjelentetni és az oldaladba beágyazni -így néhány Gigabájtos csomaggal is több évig biztos alapokon lehet az oldalad.
  4. Növekvő erőforrás igény a legnagyobb stratégiai kérdés! Tárhely szolgáltatók úgy tudják csökkenteni az áraikat,ha egy szerverükön sok sok weboldal fut. Amennyiben ezek közül csak egy látogatottsága jelentősen megnövekszik vagy technikai hiba miatt leterheli le ezeket a kapacitásokat – az nagyban lelassíthatja – akár blokkolja az oldalad megjelenését!
  5. 10-15 forint feletti csomag választása! Némi megoldást jelent az erőforrás kockázatra, hiszen ilyen díjjért már egy egy szerverre kevesebb weboldalt telepítenek.
  6. Virtuális szervet bérlése! Lehetőséget biztosít a fenti kockázat nagybani megoldására.
  7. Saját szerver – akár szerverek bérlése üzemeltetése! Teljesen kizárható a más weboldalak által okozott kockázati faktorok, viszont jóval magasabb a költsége ennek a megoldásnak, de a legbiztonságosabb megoldás.
  8. Hazai szolgáltató választása! Sok külföldi, viszonylag olcsó -akár több tekintetben korlátlan tárhely csomag elérhető a piacon – de gondold át, hogy probléma esetén tudsz-e kezdeni ezekkel a cégekkel valami egy email váltáson kívül?
  9. Ügyfélszolgálat! A gyors és együttműködő ügyfélszolgálat-ról fórumokon tudsz érdeklődni illetve a cég referenciái is magukért beszélhet.

Több éves tapasztalat alapján én tárhely szolgáltatóként a tarhely.eu -t ajánlom számodra. Induló weboldalhoz csomagjaikban biztos megtalálod a számodra megfelelőt.

tarhely.eu_csomagajánlatok_tárhely_szolgáltató_választás

Domain név kereső

domain név kereső - tarhely.eu

Tarhely.eu – Domain név kereső

A domain név kereső segítségével ellenőrizhetjük, hogy a lefoglalni kívánt domain regisztrálható-e vagy már foglat. Érdemes olyan domain név keresőben keresni, ahol a kereső oldala tárhely szolgáltatással is kapcsolódik – így a regisztrált domain azonnal összekapcsolható lesz a tárhellyel.

Kell egy ütős domain név ?…….vagy mégsem ?

Sokan azt gondolják, hogy az ütős domain név megválasztása fogja meghatározni weboldaluk sikerét. Nos a tapasztalatok pont az ellenkezőjét mutatják.

Egyáltalán nem fontos, hogy napokat, akár heteket agyaljunk a megfelelő domain név kiválasztásával. A tapasztalatok ugyanis azt mutatják,hogy egy weboldal sikerét a folyamatos és releváns ( tárgyhoz tartozó ), minőségi tartalom hozza meg.

A googe ugyanis az emberek követi – így, ha a tartalmaidban kielégíted az érdeklődőid igényeit, akkor azok hálás követőidé lesznek és hamarosan szakértővé válsz a szakterületeden – szóval nem kell, hogy aggódj a domain név választáson!

Legfontosabb amire figyelj a domain választásakor!

  • Legyen jól megjegyezhető
  • Brand-et – márkát igyekezz felépíteni rá

Leggyakoribb domain végződések

  • .hu – magyarországi domain regisztrálása esetén
  • .eu – európai domain regisztrálása esetén
  • .com – nemzetközi domain regisztrálása esetén
  • további népszerű végződések a .info , .org

A keresőben a begépelt domain név után válasszuk ki a legördülő listából a kívánt – területileg választott domain végződést.

Amennyiben a domain név szabad, úgy a regisztrációra kattintva az oldal pár perc alatt végignavigál bennünket a foglalás folyamatán. A.hu-s végződés esetén pár kattintással több a folyamat, és pár órával hosszabb idő -mig magunkénak mondhatjuk a domain név tulajdonjogát. Minél hosszabb időre foglalunk egy domaint – annál olcsóbb lesz az éves díja – pláne, ha ezt előre ki is fizetjük például bankkártyával.

 

A kulcsszó jelentése és használata

A kulcsszó jelentése és használata

A kulcsszó jelentése :

A kulcsszó egy adott tartalom esszenciája, kivonata. Segítségével rámutathatunk a tartalom lényegi mondanivalójára. Állhat egy, de akár több szóból is! Felhasználhatósága mindig attól függ, hogy milyen nézőpontból közelítünk a tartalom felé melyre mutat. 

A kulcsszó használata felhasználóként:

Felhasználóként kétféle módon szoktuk használni a kulcsszavakat.

  1. Kereső szóként : az internet böngésző ablakába beírva használhatjuk arra, hogy általunk keresett kifejezéssel tartalmakat (szöveg, kép, videó, stb) találjunk a világhálón.
  2. Kulcsszóként : amikor tartalmakat hozunk létre és publikáljuk azt az interneten, azzal a céllal, hogy a felhasználók nagyobb számban találjanak az általunk közzétett információkra. Ez esetben a kulcsszót / kulcsszavakat a tartalom részévé tesszük különböző helyeken például a szövegben.

A kulcsszó a google keresőben:

Többféle internetes keresőprogram létezik, azonban a google piaci részesedése napjainkban a 90%-ot is meghaladja. Nem véletlen ez a szám, hiszen a google fő üzenete az, hogy ő az embereket követi.

Az emberek, vagyis a felhasználók pedig aktuális vágyaik kielégítésére vagy pedig problémáik megoldására keresnek lehetőleg azonnali megoldásokat az interneten.

A google egy keresőrobot, mely algoritmusa pontosan erre a célra lett kifejlesztve. Egyik legfontosabb alapköve ennek a gépezetnek a kulcsszó, amely rámutat a tartalom esszenciájára.

A google már emberi elmével lassan felfoghatatlan méretű adatbázissal rendelkezik a felhasználók által valaha is keresett kulcsszavakról és a tartalmakról, melyekre azok mutatnak.

A kulcsszavakon kívül más összetevők is befolyásolják a google algoritmus sikeres működését, melyek egy része nyilvános – másik részét a google megtartja magának – nyilván, hogy jól megérdemelt piaci előnyét fenntarthassa a továbbiakban is.

A kulcsszó a keresőoptimalizálásban:

A keresőoptimalizálás egy mai modern szakma, mely azzal foglalkozik – hogy a laikus tartalom készítőket (vállalkozók, bloggerek, vloggerek, stb. ) segítse abban, hogy elsősorban a felhasználók igényeihez igazítsa az általuk készített tartalmakat.

Ennek a munkának egyik eleme a kulcsszavak elhelyezése a tartalom különböző elemiben például a title, meta leírás stb… google algoritmus sajátosságainak figyelembevételével.

A kulcsszó egy stratégiai eszköz. Egy weboldal indulásakor felmérhetjük segítségével a piacot, a konkurenseinket, leendő vásárlóink szóhasználatát – konkrét érdeklődési körét. Ennek a munkafolyamatnak a neve a kulcsszókutatás.

A kulcsszó típusai a seo-ban:

A search engine optimization, rövidítve seo – magyarul – keresőoptimalizálás. A seo -ban az alábbi kulcsszavakkal találkozhatunk:

  • Főoldali kulcsszavak
  • Gyűjtő kulcsszavak
  • Termék kulcsszavak
  • Blog bejegyzés kulcsszavak

Mi a jelentősége az ilyen fajta kategorizálásnak?

A felhasználó által keresett tartalom gyorsabb megtalálása. Például, ha egy terméket keres a felhasználó, akkor adott termék ajánlatokra kíváncsi és nem akar blog bejegyzést olvasni a termék részletes történet ismertető oldalon.

A kulcsszó a google adwords – ben:

A google adwords a google azon hirdetési felülete, melyen beállíthatjuk, hogy mely kulcsszavakra történő felhasználói keresés során jelenjen meg egy találati listában a mi általunk közölt tartalom. A adwords még kulcsszavakat is ajánl számunkra a tartalmunkhoz.

A kulcsszó a közösségi médiában:

A közösségi média oldalain, mint például a facebook, a twitter, az instagram megjelenő tartalmakban ugyanúgy, mint a weboldalban használunk kulcsszavakat – szintén a keresési folyamat támogatása érdekében.

A kulcsszó a keresési statisztikában:

A google search console, régi nevén webmester eszközök egy olyan eszköz a seo szakember szemében – mint pilótának a repülőgép műszerfala. Itt található többek között a keresési statisztikák menüpont – melyben megtekintheted, hogy milyen kulcsszavakra jelenített meg a google kereső. Láthatod azt is, hogy hányan kattintottak a weboldaladra – ott melyik aloldalra és ezt is megtudhatod, hogy hányadik helyen hozott a találati listában.

Kinek is kell a keresőoptimalizálás?

Van egy weboldalad és szeretnél jobb helyezést elérni a google találati listájában, hogy ezáltal több bevételre tegyél szert ?

  • ezért ingyenes és jól használható információkra van szükséged a keresőoptimalizálásról?

  • Hallottad, hogy keresőoptimalizálás segítségével sokszorosára növelheted vállalkozásod bevételét, de igazából nincs időd – energiád a keresőoptimalizálással foglalkozni, ezért megbíznál vele egy profi SEO szakembert – aki segít abban is , hogy az általa elvégzett feladatokra ráláss?

  • Szeretnéd megtanulni ezt a szakmát és profi , jól összeszedett tananyagot keresel, aminek elsajátításához, hajlandó vagy időt és pénzt áldozni? Olyan életet szeretnél élni, amely nem függ a hagyományos szakmák megkötéseivel ? Szeretnél zömében otthonról dolgozni, vagy bárhonnan – ahol egy laptop és internet kapcsolat rendelkezésedre áll, Szeretnél európai szintű és abban is kimagasló jövedelmet ? Iratkozz fel hírlevelünkre, ha szeretnél értesítéseket kapni az induló képzésekről ! (link)

Első feladatod tisztázni a fejedben a következő dolgokat: A keresőoptimalizálást sokan szentgrálnak hiszik , vannak akik pedig egész mást gondolnak róla – mint ami valójában!

A keresőoptimalizálás mindenkinek hoz látogatókat, ezáltal bevételt ?

Sajnos ez nem ilyen egyértelmű! A számodra ez akkor lesz igaz, amennyiben az általad nyújtott termékre vagy szolgáltatásra valóban szüksége van az embereknek. Honnan fogod ezt megtudni? Amennyiben nem kezdő vállalkozó vagy, és folyamatosan folyik az értékesítés eredményesen a cégednél (és persze nincsenek jelentős mértékű reklamációk) akkor a keresőoptimalizálás egy valóban jó eszköz lehet számodra, hogy növeld a weboldalad látogatottságát – és ezáltal a bevételed nagyságrendekkel növekedjen.

Amennyiben kezdő vállalkozó vagy és mos indítanál új terméket vagy szolgáltatást, muszáj piakutatást végezned, ha nem akarsz nagyot bukni mind ráfordított időben és pénzben.(Kivételt képez például az innovációs terület, azonban itt is kellő tőkére van szükség a köztudatba való bevezetésre !!!)

Sokan még nem kezdő vállalkozóként és elkövetik azt a hibát, hogy egy termék vagy szolgáltatás köré építik a vállalkozásukat és a piaci változásokat nem figyelik. Csak újabb és újabb értékesítési csatornák kipróbálásával kísérleteznek. Hogyan deríthetem ki, hogy az én termékem , szolgáltatásom piacképes e?

A SEO eszköztárának alap eszköze a kulcsszókutatás. (link beszúrása )Ennek az eszköznek a segítségével és kis gyakorlattal kezdőként te is meggyőződhetsz róla, csak egy googe fiókra van szükséged és máris alapszinten a google kulcsszótervező kis program segítségével láthatod, hogy leendő vevőid keresik e az általad kínáltakat.

Ha profira bíznád ezt a munkát akkor is jó helyen vagy a SeoProfesszor.Hu oldal tulajdonosaként Szilágyi Balázs Honlapra Fel akadémiáján tanult profi SEO, keresőoptimalizálási szakember vagyok, jelenleg párommal dolgozom, de kb 30 már végzett és még tanuló munkatárssal megosztjuk egymással szakmai tapasztalataikat így ezen a piacon páratlan piaci előnyhöz juthatsz általunk.

FIGYELEM : szükséges az érzelmi kötődésedet a vállalkozásod, terméked, szolgáltatásod iránt félretenni a SEO kulcsszótervező használatakor – és nem ezen a szemüvegen keresztül nézni a látottakat, ugyanis ez zsákutcába vihet bennünket. Vagyis ez a legnehezebb feladatok egyike, azért mert nem biztos, hogy szembe tudsz nézni azzal a ténnyel, hogy az embereknek nincs szüksége az általad kínáltakra vagy csak kis számban keresik azt – melyre nem érdemes egy vállalkozást fenntartani! SEO szakemberként is nagy felelősséggel jár ennek a ténynek a feltárása és megvitatása a megrendelővel.

Mi lesz az eredménye, ha a keresőoptimalizálást tovább folytatod egy kulcsszótervezővel végzett vizsgálatban nem piacképesnek ítélt termék vagy szolgáltatás esetén ?

A válasz nagyon egyszerű: Lehet bulváros marketing szövegekkel látogatók sokaságát vonzania weboldalra, de a konverzió elhanyagolható marad – vagyis tényleges vásárlás, feliratkozás,kedvelés nagy száma elmarad.

Jelentős tévedés még, hogy összekeverik a keresőoptimalizálást a google adwords fizetett hirdetéseivel. A hirdetések kezelése, menedzselése nem keresőoptimalizálás! A google adwords hirdetései ugyan a találati lista elején jelennek meg (megjelentetve, hogy hirdetésről van szó) kantintásokért fizetendő nem kevés pénzért, de tudnunk kell – hogy a a hirdetések alatt található úgynevezett organikus találatokra a kattintási arány jelentősen nagyobb, 80-85 % is eléri vagy meghaladja. Amikor gyorsan akarunk vevőket szerezni és van rá jelenős marketing költségünk is akkor lehet az adwords egy gyors megoldás, de hosszútávú stabil bevétel keresőoptimalizálással lassabb folyamataival érhetünk csak el.

Az alábbi és a seomesterek.hu oldalon havi, heti rendszerességgel adunk tippeket, tanácsokat seo eszközök és folyamatok alkalmazásával kapcsolatban, melyek teljesen ingyen érhetők el oldalunkon. Szeretnénk ezzel hozzájárulni a kezdeti sikereidhez ezért osztjuk meg veled időről időre a keresőoptimalizálással kapcsolatos legújabb trendeket. Az is célunk, hogy legyen fogalmad ennek a munkának a folyamatairól – amennyiben partnerként választasz SEO szakemberként – tudd, hogy milyen volumenű és mennyire összetett folyamatokat adsz profi kézbe.

Kitűzés a Pinteresten