Van egy weboldalad és szeretnél jobb helyezést elérni a google találati listájában, hogy ezáltal több bevételre tegyél szert ?

  • ezért ingyenes és jól használható információkra van szükséged a keresőoptimalizálásról?

  • Hallottad, hogy keresőoptimalizálás segítségével sokszorosára növelheted vállalkozásod bevételét, de igazából nincs időd – energiád a keresőoptimalizálással foglalkozni, ezért megbíznál vele egy profi SEO szakembert – aki segít abban is , hogy az általa elvégzett feladatokra ráláss?

  • Szeretnéd megtanulni ezt a szakmát és profi , jól összeszedett tananyagot keresel, aminek elsajátításához, hajlandó vagy időt és pénzt áldozni? Olyan életet szeretnél élni, amely nem függ a hagyományos szakmák megkötéseivel ? Szeretnél zömében otthonról dolgozni, vagy bárhonnan – ahol egy laptop és internet kapcsolat rendelkezésedre áll, Szeretnél európai szintű és abban is kimagasló jövedelmet ? Iratkozz fel hírlevelünkre, ha szeretnél értesítéseket kapni az induló képzésekről ! (link)

Első feladatod tisztázni a fejedben a következő dolgokat: A keresőoptimalizálást sokan szentgrálnak hiszik , vannak akik pedig egész mást gondolnak róla – mint ami valójában!

A keresőoptimalizálás mindenkinek hoz látogatókat, ezáltal bevételt ?

Sajnos ez nem ilyen egyértelmű! A számodra ez akkor lesz igaz, amennyiben az általad nyújtott termékre vagy szolgáltatásra valóban szüksége van az embereknek. Honnan fogod ezt megtudni? Amennyiben nem kezdő vállalkozó vagy, és folyamatosan folyik az értékesítés eredményesen a cégednél (és persze nincsenek jelentős mértékű reklamációk) akkor a keresőoptimalizálás egy valóban jó eszköz lehet számodra, hogy növeld a weboldalad látogatottságát – és ezáltal a bevételed nagyságrendekkel növekedjen.

Amennyiben kezdő vállalkozó vagy és mos indítanál új terméket vagy szolgáltatást, muszáj piakutatást végezned, ha nem akarsz nagyot bukni mind ráfordított időben és pénzben.(Kivételt képez például az innovációs terület, azonban itt is kellő tőkére van szükség a köztudatba való bevezetésre !!!)

Sokan még nem kezdő vállalkozóként és elkövetik azt a hibát, hogy egy termék vagy szolgáltatás köré építik a vállalkozásukat és a piaci változásokat nem figyelik. Csak újabb és újabb értékesítési csatornák kipróbálásával kísérleteznek. Hogyan deríthetem ki, hogy az én termékem , szolgáltatásom piacképes e?

A SEO eszköztárának alap eszköze a kulcsszókutatás. (link beszúrása )Ennek az eszköznek a segítségével és kis gyakorlattal kezdőként te is meggyőződhetsz róla, csak egy googe fiókra van szükséged és máris alapszinten a google kulcsszótervező kis program segítségével láthatod, hogy leendő vevőid keresik e az általad kínáltakat.

Ha profira bíznád ezt a munkát akkor is jó helyen vagy a SeoProfesszor.Hu oldal tulajdonosaként Szilágyi Balázs Honlapra Fel akadémiáján tanult profi SEO, keresőoptimalizálási szakember vagyok, jelenleg párommal dolgozom, de kb 30 már végzett és még tanuló munkatárssal megosztjuk egymással szakmai tapasztalataikat így ezen a piacon páratlan piaci előnyhöz juthatsz általunk.

FIGYELEM : szükséges az érzelmi kötődésedet a vállalkozásod, terméked, szolgáltatásod iránt félretenni a SEO kulcsszótervező használatakor – és nem ezen a szemüvegen keresztül nézni a látottakat, ugyanis ez zsákutcába vihet bennünket. Vagyis ez a legnehezebb feladatok egyike, azért mert nem biztos, hogy szembe tudsz nézni azzal a ténnyel, hogy az embereknek nincs szüksége az általad kínáltakra vagy csak kis számban keresik azt – melyre nem érdemes egy vállalkozást fenntartani! SEO szakemberként is nagy felelősséggel jár ennek a ténynek a feltárása és megvitatása a megrendelővel.

Mi lesz az eredménye, ha a keresőoptimalizálást tovább folytatod egy kulcsszótervezővel végzett vizsgálatban nem piacképesnek ítélt termék vagy szolgáltatás esetén ?

A válasz nagyon egyszerű: Lehet bulváros marketing szövegekkel látogatók sokaságát vonzania weboldalra, de a konverzió elhanyagolható marad – vagyis tényleges vásárlás, feliratkozás,kedvelés nagy száma elmarad.

Jelentős tévedés még, hogy összekeverik a keresőoptimalizálást a google adwords fizetett hirdetéseivel. A hirdetések kezelése, menedzselése nem keresőoptimalizálás! A google adwords hirdetései ugyan a találati lista elején jelennek meg (megjelentetve, hogy hirdetésről van szó) kantintásokért fizetendő nem kevés pénzért, de tudnunk kell – hogy a a hirdetések alatt található úgynevezett organikus találatokra a kattintási arány jelentősen nagyobb, 80-85 % is eléri vagy meghaladja. Amikor gyorsan akarunk vevőket szerezni és van rá jelenős marketing költségünk is akkor lehet az adwords egy gyors megoldás, de hosszútávú stabil bevétel keresőoptimalizálással lassabb folyamataival érhetünk csak el.

Az alábbi és a seomesterek.hu oldalon havi, heti rendszerességgel adunk tippeket, tanácsokat seo eszközök és folyamatok alkalmazásával kapcsolatban, melyek teljesen ingyen érhetők el oldalunkon. Szeretnénk ezzel hozzájárulni a kezdeti sikereidhez ezért osztjuk meg veled időről időre a keresőoptimalizálással kapcsolatos legújabb trendeket. Az is célunk, hogy legyen fogalmad ennek a munkának a folyamatairól – amennyiben partnerként választasz SEO szakemberként – tudd, hogy milyen volumenű és mennyire összetett folyamatokat adsz profi kézbe.