Adwords kulcsszótervező

adwords kulcsszótervező

Mi is az Ads, – régebbi nevén Adwords kulcsszótervező?

Nem más, mint egy applikáció – egy eszköz amely a seo szakember számára olyan mint kertésznek az ásó. Szóval az egyik leggyakrabban használt szerszám, ami szinte pótolhatatlan

Vállalkozóként szintén kulcsfontosságú ismerni, mert segítségével hozzáférhetsz a google kereső adatbázisához.

Maga a kulcsszótervező eszköz a google ads / adwords részét képezi, amely a google fizetős hirdetési rendszere. A kulcsszótervező sokig ingyenesen elérhető eszköz volt, de napjainkban már kiabál az első regisztrációnál egy fizetős kampány elindítására.

 

Mi szükséges a kulcsszótervező használatához?

  • Mindenképpen kell egy gmail – es fiókod
  • Ads kampány futtatása
  • A kampányhoz kell egy weboldal tartalommal
  • szükséges egy bankkártya, amiről tudsz online vásárolni (Egy kampányt legalább el kell indítani, mely kis költségvetésű is lehet – akár napi 100 ft. – cél csak az eszköz használhatósága )
  • Nem szükséges de érdemes ads kupont levadászni az induláshoz. Értéke általában 15 ezer ft, melyet akkor használhatsz fel, ha 5 ezerrel te is feltöltöd -így 20 ezer kerettel futhatsz neki első kampányodnak.

Csapold meg a google kereső adatbázisát az ads kulcsszótervezővel!

 

  1. Letesztelheted azokat a kulcsszó ötleteket, melyek eszedbe jutnak a témáddal kapcsolatban. Megláthatod a használata során, hogy valóban szó szerint így keresnek e a látogatók ahogyan te gondoltad. Amennyiben fog futni ads kampányod,úgy azt is láthatod, hogy hányan keresnek -ha nem hirdetsz, akkor tól ig intervallumokat látsz majd.
  2. A témádhoz kapcsolódó (releváns) kulcsszó ötleteket ad, melyeket saját adatbázisából dob fel a rendszer. Ezek mellett többféle mutatót jelenít meg. Seo szempontjából, az elindulás során a keresések száma a legfontosabb. Ezen adatok segítségével el eldönthetjük, hogy stratégiai szempontból mit kezdünk az adott kulcsszóval.

Hogyan használd az ads kulcsszótervezőt?

  1. Hozd létre a gmail fiókodat, ha még nem rendelkezel ilyennel! (Maradj bejelentkezve)
  2. Lépj be az ads fiókodba
  3. Főmenü / Eszközök / Kulcsszótervező
  4. Kulcsszótervező használatának megkezdése
  5. Itt kiabálni fog, ha még nem rendelkezel kampánnyal, hogy hozz létre egyet – valószínűleg akkor tudsz csak továbbjutni a kulcsszótervező használatához.
adwords_kulcsszótervező_2
  • https://www.linkedin.com/company/30627264/admin/
  • https://www.facebook.com/Seoprofesszorhu-107077670720551/?modal=admin_todo_tour
  • https://hu.pinterest.com/seoprofesszor/

Amennyiben megvan a kampány, vagy sikerült megkerülnöd a létrehozását :

  • kattints a „Kulcsszavak keresése kifejezések, webhely vagy kategória alapján” gombra
  • Fontos, hogyan töltsd ki felső üres mezőt! – Célszerű a témádon belül a lehető legszűkebben megadni a kiválasztott kulcsszavakat, hogy a rendszer tényleg használható segítség legyen számodra!
  • A témán belül azonban használj minél több kifejezést
  • Az „ön céloldala” és „az ön termékkategóriája” mezőket nem kell most kitöltened!
  • Területi célzás miatt, ha Magyarországon, magyar nyelven keresel – akkor hagyd úgy a célzás automatikusan beállított mezőit – ellenkező esetben állítsd a kívánt területre.
  • Ezek után az ötletek szerzése gomb megnyomásával egy ilyen folyamatot el is indítottunk. Az eredmény egy több sorból álló lista lesz, melyen felül találjuk az általunk beírt kifejezéseket az értékeikkel és közvetlenül ez alatt lesz a kulcsszó ötletek relevancia szerinti ajánlása lista.
adwords_kulcsszótervező_3
  • https://www.linkedin.com/company/30627264/admin/
  • https://www.facebook.com/Seoprofesszorhu-107077670720551/?modal=admin_todo_tour
  • https://hu.pinterest.com/seoprofesszor/

A releváns kulcsszó ötletek titka!

 

A kulcsszótervező által ajánlott kulcsszó ötletek relevancia szerint csökkenő sorrendben követik egymást a listában.

Tehát az első a listában a legrelevánsabb, majd a második és így tovább….

 

A tapasztalatok szerint, ha a weboldalam a releváns kulcsszó ötletekre nem tartalmaz minőségi tartalmat – akkor ne is álmodozzak a google találati lista első helyeiről. A google szemében így nem leszel potenciális a keresett témában!

 

Mit is jelent lefordítva ez?: Amennyiben a weboldalad témája például a programszervezés, programok – és a kulcsszótervező releváns ötletei között az első a „szállás” – akkor a siker érdekében egy út van,hogy erre a kulcsszóra is lesz minőségi tartalmad a weboldaladon.

Ez nem jelenti azt, hogy neked kell szállással is foglalkoznod közvetlenül – de közvetetten igen, szükséges! Például közvetíthetsz ilyen szolgáltatást, vagy csak ajánlhatsz ilyet és már meg is oldottad a kérdést. Ne becsüld alá ennek a technikának az erejét, mert nagyban hozzáfog járulni a sikeredhez

Hasonló Bejegyzések

Pin It on Pinterest

Share This